10 Aralık 2012 Pazartesi

Merhaba Uzun zamandır blogumla ilgilenemiyorum...Bircok sey paylasmak istiyorum ama zamanla ilgili sorunum var galiba:))Zaman cok cabuk geciyor maalesef .Yine yıl bitti..ne yaptık bu yıl diye dusununce bayagı bır degısıklık yasamısız ıcımızde..Dukkanı tasıdık yaz döneminde..Ev tasımak ne kadar kolaymıs meger:)) Tuhafıye olunca bır suru tuhaf seyı yerlestırme derdındeydık..Gercı tuhafıyelıkten hobıevıne dönüştük onun için bayagı urunu azalttık.Şu an kumas,yün,iplik ve elişi ürünlerimiz var dükkanda...Hepinizi bekliyoruz Hanımeli Hobievine..cayımız ,kahvemız mutlaka mevcut:)))

2 yorum: