10 Aralık 2012 Pazartesi

Sarman pisicik...

Bundan yaklaşık 2 ay önce üzerinden 2 kere araba gecmis bir minik pisicik getirdi dukkan komsularımız....O kadar seker o kadar sevimliydi ki komsum Serapla pisicigin annesi olmaya karar verdik ve onu ameliyat ettirdik.Başından 3 ameliyat gecen Tarçın hanım gecen hafta yuvasına döndü..Umarım bundan sonra mutlu gunlerı olur pisicciğin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder