21 Aralık 2012 Cuma

odadan manzaralar...

Merhaba Bu havada yapılacak en guzel seylerden bırı de uretım:)))) Kumaslar,hazırlanan bebekler darmadagınık bır ortam ve yanında sıcacık nescafe Arada da bır yoklamaya gelen Boncuk hanımı da unutmamak gerek:)Ortamın resmını cekıp paylasırım az sonra.... Odanın dagınık halı ve toplu halı seklınde resım cekmek ısterım de muhtemelen toplu halı pek olamayacak:))