13 Aralık 2012 Perşembe

Baykuslar...

Baykuş sevgim nasıl olustu gelisti bilmiyorum ama surekli baykuslu objeler çalışma istegim var:)) Bir de zaman çabucak geçmese.... Şu aralar baykşlarıma vakit ayıramıyorum ama daha önce yaptıklarımdan kesitler sunmak istiyorum . Bakalım yorumlarınız nasıl olacak????

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder