21 Aralık 2012 Cuma
Merhaba
Bu havada yapılacak en guzel seylerden bırı de uretım:))))
Kumaslar,hazırlanan bebekler darmadagınık bır ortam ve yanında sıcacık nescafe
Arada da bır yoklamaya gelen Boncuk hanımı da unutmamak gerek:)Ortamın resmını cekıp paylasırım az sonra....
Odanın dagınık halı ve toplu halı seklınde resım cekmek ısterım de muhtemelen toplu halı pek olamayacak:))
13 Aralık 2012 Perşembe
Baykuslar...
Baykuş sevgim nasıl olustu gelisti bilmiyorum ama surekli baykuslu objeler çalışma istegim var:)) Bir de zaman çabucak geçmese.... Şu aralar baykşlarıma vakit ayıramıyorum ama daha önce yaptıklarımdan kesitler sunmak istiyorum .
Bakalım yorumlarınız nasıl olacak????
10 Aralık 2012 Pazartesi
Sarman pisicik...
Bundan yaklaşık 2 ay önce üzerinden 2 kere araba gecmis bir minik pisicik getirdi dukkan komsularımız....O kadar seker o kadar sevimliydi ki komsum Serapla pisicigin annesi olmaya karar verdik ve onu ameliyat ettirdik.Başından 3 ameliyat gecen Tarçın hanım gecen hafta yuvasına döndü..Umarım bundan sonra mutlu gunlerı olur pisicciğin..
Merhaba
Uzun zamandır blogumla ilgilenemiyorum...Bircok sey paylasmak istiyorum ama zamanla ilgili sorunum var galiba:))Zaman cok cabuk geciyor maalesef .Yine yıl bitti..ne yaptık bu yıl diye dusununce bayagı bır degısıklık yasamısız ıcımızde..Dukkanı tasıdık yaz döneminde..Ev tasımak ne kadar kolaymıs meger:)) Tuhafıye olunca bır suru tuhaf seyı yerlestırme derdındeydık..Gercı tuhafıyelıkten hobıevıne dönüştük onun için bayagı urunu azalttık.Şu an kumas,yün,iplik ve elişi ürünlerimiz var dükkanda...Hepinizi bekliyoruz Hanımeli Hobievine..cayımız ,kahvemız mutlaka mevcut:)))
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)









