21 Aralık 2012 Cuma

odadan manzaralar...

Merhaba Bu havada yapılacak en guzel seylerden bırı de uretım:)))) Kumaslar,hazırlanan bebekler darmadagınık bır ortam ve yanında sıcacık nescafe Arada da bır yoklamaya gelen Boncuk hanımı da unutmamak gerek:)Ortamın resmını cekıp paylasırım az sonra.... Odanın dagınık halı ve toplu halı seklınde resım cekmek ısterım de muhtemelen toplu halı pek olamayacak:))

10 Aralık 2012 Pazartesi

Tarçın dan esintiler

Sarman pisicik...

Bundan yaklaşık 2 ay önce üzerinden 2 kere araba gecmis bir minik pisicik getirdi dukkan komsularımız....O kadar seker o kadar sevimliydi ki komsum Serapla pisicigin annesi olmaya karar verdik ve onu ameliyat ettirdik.Başından 3 ameliyat gecen Tarçın hanım gecen hafta yuvasına döndü..Umarım bundan sonra mutlu gunlerı olur pisicciğin..

bu soguk gunlerde içimiz ısınsın:)

Merhaba Uzun zamandır blogumla ilgilenemiyorum...Bircok sey paylasmak istiyorum ama zamanla ilgili sorunum var galiba:))Zaman cok cabuk geciyor maalesef .Yine yıl bitti..ne yaptık bu yıl diye dusununce bayagı bır degısıklık yasamısız ıcımızde..Dukkanı tasıdık yaz döneminde..Ev tasımak ne kadar kolaymıs meger:)) Tuhafıye olunca bır suru tuhaf seyı yerlestırme derdındeydık..Gercı tuhafıyelıkten hobıevıne dönüştük onun için bayagı urunu azalttık.Şu an kumas,yün,iplik ve elişi ürünlerimiz var dükkanda...Hepinizi bekliyoruz Hanımeli Hobievine..cayımız ,kahvemız mutlaka mevcut:)))